Resolved: NO write English more!! Entschlossen: KEIN Englisch mehr schreiben!!

Diskutiere Resolved: NO write English more!! Entschlossen: KEIN Englisch mehr schreiben!! im Katzentagebücher Forum im Bereich Katzenfreunde; Hi! I therefore want to read but decided to write only in English or German since no one Englishman / is in here! xD I also write a kids book, and...
  • Resolved: NO write English more!! Entschlossen: KEIN Englisch mehr schreiben!! Beitrag #1
Tabea-on

Tabea-on

Hi!
I therefore want to read but decided to write only in English or German since no one Englishman / is in here! xD
I also write a kids book, and when I'm done I'll write as pure as in a real diary. That is kind of my online diary! Those interested in my mini book he can read the chapter gerde!

**** Love Tabea

Hi!
Ich habe somit mich entschlossen doch nur in Deutsch zuschreiben da ja keiner English lesen will oder ein Engländer/in hier ist! xD
Ich schreibe auch ein Mini Buch ,und wenn ich fertig bin werde ich so wie in einem richtigen Tagebuch reinschreiben. Das ist dann sozusagen mein Online Tagebuch! Wer interessiert an mein Mini Buch ist kann er gerde die Kapitels lesen!

Love Tabea

• Resolved: NO write English more!! Entschlossen: KEIN Englisch mehr schreiben!! Beitrag #2
Why?

It's a good training for you and other people. If you translate it at the end off the thread into German, there is no reason to stopp it. (Sorry, Englisch for runnaways).

Please think about it.

Regards.

• Resolved: NO write English more!! Entschlossen: KEIN Englisch mehr schreiben!! Beitrag #3
I stopped to translate to English, because then I just have to write only in German and not in English again. A recent entry by a little story I'll write in English but not otherwise :)

Ich habe mit Englisch zu übersetzen aufgehört , weil ich dann einfach nur noch in Deutsch schreiben muss und nicht nochmal in Englisch. Ein letzten Eintrag durch eine kleine Geschichte werde ich in Englisch schreiben aber sonst nicht mehr :)

Thema:

Resolved: NO write English more!! Entschlossen: KEIN Englisch mehr schreiben!!

Resolved: NO write English more!! Entschlossen: KEIN Englisch mehr schreiben!! - Ähnliche Themen

Online Tagebuch: I'm not here as often online. Perhaps only then if I write here in my diary purely. Yes I am only 11 but I would like info about cats and what...
So Lol: I'm not here as often online. Perhaps only then if I write here in my diary purely. Yes I am only 11 but I would like info about cats and what...
Oben Unten